Thursday, 23 June 2011

eksiden

kringgggggggg . . 


ciss , baru nak mimpi geli geli potong stim betul lah 
err -.-

alamak 15 minit lagi pukul lapan , nak mandi tak sempat ni 
perjalanan 20 minit . matilah aku dah tiga kali termasuk hari ni aku lambat
dek kerana mengelabah bangun lambat tadi aku pun 
tak menyempat nyempat nak bersiap 

***

fuhh nasib baik ah, lambat lima minit je nasib Lebai tak masuk lagi selamat aku . 
dalam lif.. hmph apehal minah ni terpandang pandang terpegang pegang 
tersengih sengih cem badut dah gusi itam
gigi bersepah macam tong sampah 


"pahal mandang mandang ?" gertak aku sambil mengangkat kening
peh macam cakap dengan pintu ! bisu agaknya ?
aku pun tengok apa yang tak kena ngan diri aku ?
demm ! baju aku terbalik ?
peh rasa macam nak hantuk hantuk je kepala minah ni dekat dinding
rasa taknak keluar dari lif pun ada . sumpah aku tanak
 kerja sini lagi ! haha malu siott

No comments:

Post a Comment