Wednesday 22 June 2011

lembab dan pekak badak !

Hari ni aku nak bercerita tentang makcik yang bekerja di Sek Men Keb 
Dato' Hj Mohd Redza sekolah lama aku .
oiii makcik ni bukan makcik ni sorang jela boleh kata semua staff dekat 
pejabat tu lah

Aku masuk je bagi salam Assalamualaikum ? takde respond ? aku ase lah kan kalau lah Siti yang tengah berdiri tegak depan pintu tu confirm nya lah 
semua pandang macam nampak babie hik3
aku bagi salam lagi Assalamualaikum ? owh ada orang rupanya ingatkan 
badak badak babi 
yang tengah buat kerja tadi busy bebeno !


Aku        : saya nak ambil sijil :)
pakcik    : sekejap ya ,
macik     : abang pergi ambil sijil dalam almari tu ha 
                     (mak aih mengarah macam dia boss)
Aku        : sijil berenti sekolah tahun 2009 !



hai owang kalau dah lembab , lembab la kerja tu . dia ambik fail 2009 betul lah lepas tu dia bagi list name tahun lain ? 
peh bongok lak ai macik cilaka ni , bila aku cakap
eh ni bukan ni , takde nama saya pun , dia pie marah aku balik wei ?
bangang ye makcik ! dah salah tu ngaku jela salah, cakap macam macam pulak
bodoh punya macik bangang macam cilaka ! 


dah la bagi sijil salah , bila aku cakap eh salah ni 
ni bukan saya punya , dia boleh salahkan aku pulak ? bapak ah . eiii kalau macik tu
boleh bunting lagi woi memang ah
aku pijak pijak anak dia, tarik molot dia kasi comolot sama Tedung  
bodoh syal makcik uh dah la makan gaji perangai macam syaiton HAHA
kasi engko makan dengan babi bawu tau , bongok !

gambar sekadar hiasan




No comments:

Post a Comment