Tuesday 21 June 2011

pasal semalam

Semalam member aku ajak keluar pergi ambik sijil berenti sekolah dekat sekolah la
and then after that keluar Seremban makan mcd lepas tu aku punya la
excited nak keluar sebelum hari tersebut 
aku dah riuh satu rumah nak keluar hari isnin semalam , 



lepas tu dah siap siap ah ni kemas rumah nak keluar punya pasal pukul 10 tu aku dah
siap semua kemas , kemas tak berapa kemas sangat lah, bersepah gak aku tengok
semalam hehe pastu dapat message ,
" weh Ain sorry la mungkin aku lambat sikit sebab nenek aku tulangnya patah
bla bla bla nanti aku call ko balik "
peh cam harem lak an wa dah siap siap eye liner tebal cem gajah dah ni
bule cakap cmtu ? okay la tunggu sekejap sampai kul 11 . .


takde pulak dia kol aku balik , aku message . and then "Ain soryylah keluar esok
jelah bla bla bla ayam aku mengandung  "eiii bongok syal dia nih kesian nenek aku 
melawa bagai nak rak baju tip top high clas spunya boleh tak jadi
harem betul takpe ah


bila esoknya pulak hari ni la, nasib baik kol awal awal cakap tak jadi 
kalau tak memang bunuh nenek kau idup idup menyusahkan owang je bongok 
haish 


No comments:

Post a Comment