Tuesday 28 June 2011

Hero

Semalam aku tengok cerita apa tah , haa Sniper tajuk dia
best cerita dia , sedap gila . ceritanya pasal polis dua orang rakan, 
rakan tak rakan sangat lah kan mereka berdua terel dan professional 
dalam tembakan hendap tapi antara dua orang tu aku lagi suka Ling Jing (namo eh) 
dia lagi terel kot pichuww pichuww bapak ah terel gila .


Disebalik cerita tu maksud tersiratnya ialah tak perlulah kita mencemburui
orang lain , masing masing punya kelebihan dan kelemahan sendiri.


Part part last sekali tu aku suka betul Ling Jing say "I Love you Ain" haha alala
shukanya lol . Boleh pulak an main tembak tembak tapi yang pasti 
alamak Ling Jing mati ! tapi dia tetap penembak hendap yang terhandal hek3


Boleh tak kalau aku nak jadi macam tu jugak ? peh bapak best dapat pegang
tonny guns "peng peng peng" fuhhh macho gua beb hah ha

ha yang bawah sekali tu Ling Jing aku handsome kan

No comments:

Post a Comment