Tuesday 28 June 2011

selamat tinggal .

ini sambungan cerita bulan madu


“errr cleaning ? “ sapa makcik separuh umur tersebut sambil menguyah cili api

“five minute please” jawab Enrique

“cleaning” beritau Enrique padaku


Fuhhh lega aku pruuuuutt kentutku terlepas . Enrique pula hanya tersenyum sinis padaku
bongok betul memalukan aku jelah kau ni kentut , demm !
                                                                                             



“sayang, nanti dah sampai sana jangan nakal nakal ya, ingat pesan abang”

“iye iye saya janji saya akan nakal nakal di sana hek3”

“Apa , nak kena ni ? “

“Sayang gurau jelah, he he he”

Itulah kali terakhir aku berjumpa abang , rindu aku padanya membuak buak bagaikan 
orang yang tak sabar menanti malam pertama , kui3 haip ape yang aku merepek ni , 
hmm minggu depan dapatlah aku pulang ke Malaysia setelah aku 
menghabiskan masa selama empat tahun disini ..


Hari yang ku nanti nantikan telah pun tiba


Ting tong . . .


Bersambung. . . .

No comments:

Post a Comment